loading...

lahzeakhar

lahze

بازدید : 231
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شهر پاتايا در كشور تايلند كه در ساحل شرقي خليج تايلند قرار دارد. شهر پاتايا در فاصله ۱۶۵ كيلومتري و در جنوب شرقي شهر بانكوك قرار دارد. شهر پاتايا به دليل وجود باره‌ها و انواع محلات تفريحات شبانه ( ديسكو پاتايا )داراي مشهوريتي جهاني است. در طي سال هايي كه ويتنام درگير جنگ بود، تعدادي از سربازان آمريكايي براي استراحت و دوري از فضاي جنگ، به پاتايا و سواحل پاتايا مي رفتند. از آنجا كه اين شهر بسيار آرام و زيبا بوده است آنها اين شهر را به بقيه نيز معرفي كردند و خيلي زود پاتايا به عنوان يكي از شهرهاي زيباي دنيا معرفي شد و گردشگران فراواني را به سمت خود جذب كرد. تور پاتايا يكي از پرطرفدارترين تورهاي تايلند است كه سالانه بيش از 5/5 ميليون توريست خارجي كه بيشتر آنان را مردان تشكيل مي دهند به اين شهر سفر مي كنند. براي انتخاب تور پاتايا بايد بدانيد كه اين شهر از نظر آب و هوايي به دليل نزديكي به خط استوا ، داراي آب و هواي گرم و استوائيست و داراي سه نوع آب و هوا است كه در ماه هاي آبان تا بهمن گرم و خشك است ، در ماه هاي اسفند تا ارديبهشت هواي گرم و مرطوب دارد و در ماه هاي خرداد تا مهر هواي گرم و باراني دارد.

بازدید : 236
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور لحظه آخري، توري است كه در حداقل فاصله زماني تا شروع تور قرار گرفته است، اين فاصله زماني اصولا بين 2 تا 3 روز قبل از به اتمام رسيدن تاريخ ثبت نام تور و اجراي تور مي باشد و به دليل عدم تكميل ظرفيت تور، آژانس ها، تور ها را با قيمتي كمتر حدودا چيزي بين 10% تا 50% پايين تر از قيمت واقعي خود به فروش مي گذارند.تور لحظه آخري كشور هاي خارجي، اكثرا براي مقاصدي است كه براي ورود گردشگران ايراني به خاك آن كشور ويزا نمي خواهند، اما كشور هاي پر طرفدار ديگري نيز هستند كه براي سفر به آن ها بايد ويزا گرفت مانند: دبي، تايلند، هند، روسيه و چين و غيره. كشور هايي كه ويزا نمي خواهند عبارت اند از، تركيه، مالزي، سريلانكا، بلاروس، گرجستان و صربستان و غيره. آژانس هاي مسافرتي معمولا دو روز قبل از تاريخ برگزاري تور اقدام به فروش تورهاي چارتر خود كه پر نشده است، مي كنند، زيرا كه اگر اين تور ها تكميل نشوند، آژانس ها متحمل ضرر مي شوند، به همين دليل در بعي از مواقع قيمت ها را تا 60% نيز كاهش مي دهند.اين نكته جالب توجه است كه براي اطلاع دادن به متقاضيان نمي توان تور ها را در روزنامه و يا مجله چاپ كرد زيرا زمان چنداني براي اين كار نيست و به همين دليل به صورت پيامك و يا از طريق شبكه هاي اجتماعي، اين كار انجام مي گيرد. تور لحظه آخري از نظر خدمات و امكانات هيچ تفاوتي با تورهاي استاندارد ندارد. طبق قانون هيچ امكاني نبايد به دليل ارزان بودن تور، براي مشتري محدود شده باشد. در سايت لحظه آخر مي توانيد از به روز ترين و به صرفه ترين تور لحظه آخري مطلع شويد زيرا كه سايت لحظه آخر، هر روزه تمام تور هاي لحظه آخري را توسط كارشناسان تيم لحظه آخر به روز رساني مي كند و شما به راحتي مي توانيد با بهره بردن از اين امكانات سفري بسيار خوش و با قيمتي مناسب را انتخاب كنيد.

بازدید : 217
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور لحظه آخري، توري است كه در حداقل فاصله زماني تا شروع تور قرار گرفته است، اين فاصله زماني اصولا بين 2 تا 3 روز قبل از به اتمام رسيدن تاريخ ثبت نام تور و اجراي تور مي باشد و به دليل عدم تكميل ظرفيت تور، آژانس ها، تور ها را با قيمتي كمتر حدودا چيزي بين 10% تا 50% پايين تر از قيمت واقعي خود به فروش مي گذارند.تور لحظه آخري كشور هاي خارجي، اكثرا براي مقاصدي است كه براي ورود گردشگران ايراني به خاك آن كشور ويزا نمي خواهند، اما كشور هاي پر طرفدار ديگري نيز هستند كه براي سفر به آن ها بايد ويزا گرفت مانند: دبي، تايلند، هند، روسيه و چين و غيره. كشور هايي كه ويزا نمي خواهند عبارت اند از، تركيه، مالزي، سريلانكا، بلاروس، گرجستان و صربستان و غيره. آژانس هاي مسافرتي معمولا دو روز قبل از تاريخ برگزاري تور اقدام به فروش تورهاي چارتر خود كه پر نشده است، مي كنند، زيرا كه اگر اين تور ها تكميل نشوند، آژانس ها متحمل ضرر مي شوند، به همين دليل در بعي از مواقع قيمت ها را تا 60% نيز كاهش مي دهند.

بازدید : 239
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور مشهد به دليل جاذبه مذهبي كه در شهر مشهد وجود دارد، يكي از پر مخاطب ترين تورها در گردشگري داخلي مي باشد و همچنين بهتر است بدانيد كه مشهد دومين شهر دنيا در جذب گردشگر مذهبي به شمار مي آيد. فرهنگ و آداب مذهبي كشور باعث شده تا همه روزه پروازهاي زيادي به سوي اين جاذبه توريستي رهسپار شود. مشهد از نظر جغرافيايي در شمال شرقي كشور مي باشد و در مركز استان خراسان رضوي قرار دارد. اين شهر سالانه ميهمان بيش از 25 ميليون از سراسر ايران و همچنين كشور هاي ديگر مي باشد. در تور مشهد علاوه بر زيارت، براي سياحت نيز مكان هاي متعددي در داخل و اطراف شهر مشهد وجود دارد. از مكان هاي ديدني مشهد مي توان به آرامگاه حكيم ابوالقاسم فردوسي، فرهنگسراي بهشت، آرامگاه ميرزا ابراهيم رضوي، طرقبه اشاره كرد.

بازدید : 220
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

استانبول بزرگترين شهر كشور همسايه تركيه است كه از نظر اقتصادي قطب بزرگي در اين كشور به حساب مي آيد. اين شهر در سال 2010 به عنوان پايتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول يكي از پر مخاطب ترين تورها در كشور مي باشد و همچنين استانبول سومين رتبه گردشگري را نيز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است. اين شهر زيبا براي مسافرين تور استانبول داراي دو بافت معماري مي باشد زيرا نيمي از آن در قاره آسيا و نيم ديگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور كه معلوم است بافت قسمت آسيايي آن بافت كهن و قديمي مي باشد و بافت شهري قسمت اروپايي آن بسيار جديدتر و بروزتر مي باشد. دليل استفاده از تور استانبول و يا تور تركيه در كشور ما اكثرا خريد و واردات پوشاك به كشور مي باشد زيرا يكي از صنعت هاي مهم در اين شهر توليد پوشاك مي باشد. شهر استانبول نيز همانند تمامي شهر هاي ديگر داراي هتل هاي 3 ستاره تا 5 ستاره مي باشد، به عنوان يك مرجع گردشگري به شما پيشنهاد مي شود از هتل هاي 4 ستاره و بالاتر اين شهر براي سفر استفاده نماييد زيرا اكثر هتل هاي ارزان استانبول داراي كيفيت خوب و مطلوبي نمي باشند و مناسب خانواده هاي ايراني نمي باشند.

بازدید : 214
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كوش آداسي يكي از زيباترين و معروف ترين شهرهاي تفريحي و گردشي تركيه است كه به مسافراني كه هدف گردش و تفريح را در سفر خود دارند در بين تورهاي تركيه تور كوش آداسي توصيه مي شود. كوش آداسي 300 روز از سال هواي آفتابي دارد و آب هاي زلال و آبي درياي اژه، شب هاي زنده و رستوران هاي كباب و ماهي، فروشگاه ها و مراكز خريد، بناهاي تاريخي و ... از جاذبه هاي آن هستند كه دليل ترغيب گردشگران به تور كوش آداسي محسوب مي شوند. در كوش آداسي شما مي توانيد به راحتي به مناطق توريستي ديگر تركيه همچون پاموك كاله، ميلتوس، پرگاموم و غيره سفر كنيد.
براي انتخاب سفر كوش آداسي بايد بدانيد كه آب و هواي كوش داسي كاملا مديترانه اي است يعني شما در اين شهر تركيه تابستانهاي گرم و زمستانهاي نسبتا سرد را تجربه خواهيد كرد. اما بهترين زمان براي سفر به كوش آداسي از 15 خرداد تا 15 شهريور مي باشد كه آب و هواي بسيار معتدل و مطلوبي دارد.
از جمله جاذبه هاي گردشگري كه مسافران كوش آداسي را جذب مي كند مي توان به اِفِسوس ، پارك هاي آبي آدالند و آكوا فانتزي، ساموس، پارك ملي ديلك و ... اشاره كرد.

بازدید : 209
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كشور ارمنستان يكي از جمهوري هاي مستقل تقريبا كوچك مي باشد. پايتخت اين كشور شهر ايروان است، اين كشور داراي جاذبه هاي تاريخي و تفريحي بوده كه گردشگران زيادي با تور ارمنستان به اين كشور سفر مي كنند.
ارمنستان كشوري كوهستاني بوده و آب و هوايي معتدل و مناسب دارد كه به همين خاطر به كشوري توريستي تبديل شده است و سالانه مورد استقبال گردشگران تور ارمنستان قرار مي گيرد. ارمنستان داراي وسعتي حدود 29800 كيلومتر مربع بوده و در جنوب غربي منطقه قفقاز قرار دارد.

بازدید : 209
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

جاذبه هاي گردشگري شهر سرعين كه گردشگران را به انتخاب سفر سرعين ترغيب مي كند آب هاي گرم اين شهر و طبيعت زيباي سبلان مي باشد كه عامل اصلي در جذب توريست مي باشد .
آبگرم سبلان سرعين ، آبگرم بش باجلار سرعين ، آبگرم گاوميش گلي تور سرعين ، دهكده صخره اي باستاني ويند كلخوران ، تپه باستاني آناهيتا و پيست اسكي آلوارس از جمله مناطق و جاذبه هاي گردشگري اين استان هستند. لازم بذكر است اين شهر به علت چشمه‌هاي آبگرم فراوان شهرت يافته است.همچنين براي سفر به اين كشور مي توانيد از تور لحظه آخري استفاده نمائيد.

بازدید : 231
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كشور هند با تاريخ و تمدني باستاني يكي از كشورهايي است كه توريست هاي زيادي كه با تور هند سفر مي كنند را در خود جاي ميدهد. تاريخ اين كشور به 3000 سال قبل از ميلادي باز مي گردد، ايرانيان بر فرهنگ و تاريخ اين كشور بي تاثير نبوده اند زيرا 800 سال زبان فارسي بر مردم هند تسلط داشته و تغييرات زيادي بر آداب و رسوم و فرهنگ هند گذاشته است. هند با مساحتي بيش از 3 ميليون كيلومتر مربع هفتمين كشور بزرگ جهان است، پايتخت اين كشور شهر دهلي نو بوده بزرگ ترين شهر نيز بمبئي مي باشد كه گردشگران تور هند از اين دو شهر بيشتر بازديد مي كنند. كشور هند بيشترين بخش شبه قاره هند و جنوب آسيا را در برگرفته است. همچنين براي سفر به اين كشور مي توانيد از تور لحظه آخري استفاده نمائيد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 19632
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه